Sunday, April 24, 2011

Damn aku xleh tdo :

Oh Damn mlm ni jadi musang. Tak boley Tdo T_T
Sangat-sangat menderita. Bila mata yg sering ingin terlelap ini tidak boleh dilelap kan!
Gua pun tatau sapa yg susah-susah doakan gua supaya tak tdo.HAHAHA.
Cis Gyla. Sure lah takde orang susah-susah doakan. Sape la nk wat kerja Bodoh nk doakan aku xleh tdo. Hahaha.Semua orang sedang Enak mengayam mimpi tp aku masih berkelip-kelip seperti Unta yg kekurangan Bulu mata. Aku rasa aku kene sediakan ubat tdo kot. Langkah berjaga-jaga untuk malam-malam lain.:D

Aku pon Buntu nk buat apa bila takleh tdo mcm nih!
Dan pada jam 2.30 mcm ni. Mula la aku mencari kucing-kucing untuk bermain!
Arghh. Dan mula lah aku mencari-cari telephone! Msg seseorang yg aku yakin dia tidak akan marah! haha
semata-mata nk hilangkan keboringan yg bersarang! Argghhh. Dan seperti yg aku telah yakin yakin kan. Orang tersebut mmg tidak mereply kerana mungkin dia tertdo atau ape2 saje lah! hahaha.
Dan Akhir sekali. Di blog ini juga aku melepaskan keboringan yg aku rasa cam ntah pape. Entry yg aku create yg lansung tiada motif. cam Bodoh je. hahah Bye bye All :) Maaf menghabiskan masa kalian membaca entry yg bapak la tade motif and sengal tahap gyla ni. plus org kta entry Bodoh! hahah Bye3 :)

No comments:

Post a Comment

sepatah dua tiga empat patah :