Wednesday, May 4, 2011

Iklaskan lah~

Kebahagiaan sejati itu,,
hadir bukan pada saat kita mendapatkan orang yang kita cintai..
tapi kebahagiaan sesungguhnya adalah,,
ketika kita rela berkorban,, mengalah,, dan menderita untuknya..
One Beautiful quotes yg aku copy paste dari status seorang rakan di FB! Terfikir Sekejap aku, Yeke kebahagian sebenar adalah ketika kita rela berkorban, Mengalah dan menderita untuknya. Mungkin benda ni akan jadi kebahagian bila kita iklas kot :) Sebab tak senang untuk telan semua rasa ni tanpa sedikit pun rasa sakit hati.  Tapi untuk iklas kn diri, rasa sakit hati itu harus d buang dan mengantikan dengan rasa yg positive.
Sesungguhnya tak sesenang seperti taipan di Blog atau Facebook.Sebab segalanya memerlukan kesabaran yg tinggi. Dan org itu mestilah mempunyai seteguh teguh hati. Eh aku xckp aku la! aku xpernah rasa mcm mana. Tapi kepada sesiapa yg menghadapi situasi seperti ini. Iklaskan lah semuanya.Doakan yg terbaik untuk Dia dan untuk dirimu.sesungguhnya tiada satu hadiah pun dalam dunia ini dapat mengantikan nilai sepotong doa :)
Allah xkn mengambil sesuatu dengan mengantikan dengan sesuatu yg lebey indah! Insyaallah.Dan percayalah padaku, segalanya akan menjadi indah jika terdapat sebuah keiklasan di sebaliknya. dan anggp lah segalanya adalah sesuatu yg d gelar Sweet sacrifice untuk org yg pernah kita syg!
Ok Chill Bebeh!

No comments:

Post a Comment

sepatah dua tiga empat patah :