Tuesday, May 10, 2011

What the hell~

Sape bc status fb aku, tentu akan terperasan latest status aku! 

 Itu ke bukti cinta kasih syg? xsampai setahun break dah kepit org lain kesana sini. Kalau itu la cinta kasih syg, tolong laa Pk 800x sebelum ucap perkataan sayang tu! sebab anda xlayak pon nk ucap perkataan sayang tu! sbb anda xpnh reti syg cinta kasih dan syg tu mcm mana! :) Sekian terima kasih!

What the hell, tau x aku tulis status tu dgn sakit hati yg teramat. mmg la bukan terjadi kat diri aku. tp aku bnci sbb dia dah letakkan nilai cintai tu serendah-rendahnya. Nak couple after break xsalah tp agak2 la. xsampai setahun. Hari itu kemain cinta syg kasih rindu or whatever la, tp cinta kasih syg tu dah terganti xsampai setahun! setengah tahun pun xsampai!
At least kalau kau dah kemaruk sgt pun. kau fikir la ape perasaan kau punya Ex. 
Tunggu lah sehingga luka d hati dia tu sekurang-kurangnya sembuh dlu! 
lepas tu kau nk couple sampai terbalik dunia pon lantak kau lah!

Bagi aku la. kau xlayak pun nk ckp perkataan syg or cinta tu sbb kau xpnh tau mcm mana tu cinta.
Dan aku ckup muak dgn manusia yg hipokrit cam ni! 



No comments:

Post a Comment

sepatah dua tiga empat patah :