Thursday, August 18, 2011

Rindu~

Salam Ramadhan Untuk semua..Heee..Walaupun sudah 19 hari puasa tp xterlambat lagi untuk aku wish Selamat Berpuasa kn! Masih Berbaki 9 hari lagi untuk menyambut hari raya AidilFitri! :) How's Preparation?? Raya biar Berpada-pada ye! :))

Tadi Godek-godek External..Ntah ape la mimpi pagi2 lagi dah bukak External, Tengok gambar-gambar lama.Rindunya yang amat sangat ketika zaman bergelar Student Kolej dulu.Lebey2 lagi Rindu pada Housemate..Ayu, Intan, Kathy, Dilla, Zai..Mereka tidak mungkin aku akan lupakan sampai Bila-bila..
Rindu gyla pada kesengalan mereka! 3 tahun di Ipoh menyimpan segala suka duka aku!Suka duka kami! :)
Segala yg aku lalui bersama kalian adalah segala kenangan yg terbaik.terindah. korang mengajarkan aku erti sebenar sebuah persahabatan.

Duduk serumah dengan korang memang gyla.Duduk sebilik dengan korang lagi gyla.Aku ingat lagi, Dinding Bilik, penuh dengan tampalan gambar.Hahaha Rumah lama xpyh ckp la.berconteng sana sni, nama kita, dah mcm dinding tu white Board je.

Ah rindu pada korang yg amat sangat! Aku syg korang sampai mati! JANJI!

No comments:

Post a Comment

sepatah dua tiga empat patah :