Tuesday, July 12, 2011

buku bertemu Ruas~

Suatu hari pada pukul 1+, Seorang lelaki Indon telah call Mak aku.

Lelaki Indon : Boleh saya ckp dgn tuan pnya no, 01*-*********
Mak : Ye saya,
Lelaki Indon : Saya dari Poweroot, Saya ingin mengucapkan tahniah kepada Anda kerana sim anda telah terpilih untuk dapat RM10K, Boleh bg puan pnya Acc No x?
Mak : Apa kamu tidak ada taktik lain untuk menipu, Ini taktik lama, Apa kamu tidak takot sama polis, Nampaknya kita ni same2 penipu, sbb sy juga seperti kamu ke malaysia juga untuk menipu, dan saya dan kaya raya kerana menipu, dah dpt duit juta2, ( ckp indon )
Lelaki Indon : yeke ( terus End Up call )

Wei bongok! dulu menipu pakai sms je, Ni siap call plak, Kerja nak mkn duet haram je! Nasib baik mak aku ni pndai, and kalau kau nk menipu lain kali, cari org yg senang kau tipu lah!
Btw, Mak saya sangat pandai lah. hihhi
Pndai ckp indon plak tu, padahal aku je yg selalu tgk cerita indon, mak mana pnh tgk! hihi
Agaknya kalau aku tgk cerita mexico, mak boleh bantai ckp mexico.

No comments:

Post a Comment

sepatah dua tiga empat patah :